Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

Γυναικείες ατάκες που άλλαξαν την ροή της ιστορίας !

Αυτές οι γυναίκες μια ζωή την καταστροφή φέρνουν...

''Μωρό μου θες να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι?''
Εύα

''Και μην τολμήσεις να γυρίσεις σπίτι αν δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο!''
Πηνελόπη


''Αν πεινάσεις έχει φαγητό στον φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε''
Μήδεια


''Πλύνε τα χέρια σου κι έλα να φας , θα κρυώσει το φαγητό!''
Η μητέρα του Πόντιου Πιλάτου


''Αγάπη μου είδα έναν τέλειο χιτώνα , μόνο 30 αργύρια κάνει!''
Η γυναίκα του Ιούδα


''Τζουτζουκάκι μου αυτά τα σαπούνια που έχουμε στο μπάνιο μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό...''
Εύα Μπράουν , 1940


''Αγάπη , σήμερα λέω να πάρουμε το cabrio''
Τζάκι Κένεντι , 1963


''Γιώργο , ο αχα'ί'ρευτος ο γιος μας πάλι αδιάβαστος έδωσε εξετάσεις και δεν μπήκε στο Πολυτεχνείο ! Κάνε κάτι σε παρακαλώ''
Δέσποινα Παπαδοπούλου , 1973


''Οσάμα , θα πάμε στην Νέα Υόρκη με την μαμά αλλά με διαφορετικές πτήσεις''
Η κυρία Μπιν Λάντεν

Δεν υπάρχουν σχόλια: