Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

''Αν είσαι... ένας Terry, που φως θα φέρει στην άδεια μου ζωή...''

Οι χρήστες του twitter επιστράτευσαν τις ποδοσφαιρικές τους γνώσεις, αλλά κυρίως τις μουσικές και αφού τις μπέρδεψαν δημιούργησαν έναν ιντερνετικό πανικό με το hashtag #football_songs

Η... λογική απλή. Βρίσκεις ένα τραγούδι και προσαρμόζεις σε αυτό το όνομα ενός ποδοσφαιριστή. Το αποτέλεσμα από αυτή τη μίξη είναι πολλές έξυπνες ιδέες που προσφέρουν απλόχερα γέλιο και όχι μόνο, αφού ορισμένα από αυτά είναι τρομερά εύστοχα.

Το πάρτι συνεχίζεται αμείωτο. Απολαύστε τα τελευταία τραγούδια!

Λίγο το καλοκαίρι, λίγο ο ήλιος, λίγο η απουσία αθλητικής δράσης έβαλαν... φωτιά στο Twitter με τους ποδοσφαιρόφιλους να δημιουργούν τα δικά τους τραγούδια και να προσφέρουν γέλιο σε όλο το internet.
  1. Πήγαινε με όπου θέλεις Ναλιτζή #football_songs
  2. Εβαλε ο Διαμαντακος, την ουρα του παλι... #football_songs
  3. Γιατι δε ζω γονατιστός είμαι της γερακίνας καστιγιος #football_songs
  4. Σαβιόλα καλάαααααα, Σαβιόλα καλά θα σου πάνε #football_songs
  5. Συγκεντρώσου δεν έχεις τον Ετό σου #football_songs
  6. Αν είσαι... ένας Terry, που φως θα φέρει στην άδεια μου ζωή! #football_songs
  7. Της Ελλάδος τα παιδιά διώξανε τον Μαλουντά #football_songs
  8. Diarra με Diarraaaaa, Diarra με Diarraaaaa, Diarra στο φιλί, Diarra στο κορμί, Diarra στην καρδίααααα...#football_songs
  9. Ιστορία μου Ντι Μαρία μου#football_songs
  10. Σε συZidane δίχως γιατί και όχι άδικα #football_songs
  11. Όταν πηγαίναμε μαζί ταμείο καθόσουνα στο διπλανό θρανίο.. #football_songs
  12. Στον Πάτο Πάτο της γραφής...#football_songs
  13. Σμαράγδια και Ρουμπίνιο #football_songs
  14. @RedDuckling Σέξυ θείε Σαβιολα,τις νύχτες δεν μπορώ να κοιμηθώ #football_songs
  15. Της δικαιοσύνης ήλιε ντιαγκιτέ #football_songs
  16. Ετοιμάζω Ταχτσίδη μοναχά για πάρτη σου #football_songs
  17. Σα τη παπαΡούνεϊ μοιαζεις 1000 χρωματα αλλαζεις #football_songs
  18. Θα milito οταν θέλω να milito... #football_songs
  19. Κηφισιά σε δήθεν Σουάρεζ #football_songs
  20. Σ αγαπάω Γήττα!! ! Κοντά σου λιώνω! ! #football_songs
  21. Ποιος Σισέ εσύ που ρθες εδώ σε μας να κάνεις πλάκα #football_songs
  22. #football_songs Αν θα μπορούσα τον κόσμο να αλλαζα,θα ξαναεφερνα στην Αεκ το Μάλμπασα.
  23. Πειράζει που είμαι και πολύ βεντέτα πειράζει, ΟΦΗ δε πειραααζει.. #football_Songs
  24. Aγρίτη μ' είπες μια βραδιά... #football_songs by @Contragr
    1. @RedDuckling Σαβιόλα δικά σου μάτια μου, το θεαμα δικο μου, ειδαν πολλά τα μάτια μου, στις γειτονιες του κοσμου #football_songs
    2. Ανεστη μου και Αγριτη μου, δεν παω αποψε σπιτι μου... #football_songs
    3. Σαβιόλα εσύ, χαρές που γεύτηκα και απογοητεύτηκα. Σαβιόλα εσύ, ζωής κοσμήματα που βγήκαν Σαβιόλα ψεύτικα #football_songs
    4. Μόρα μου μιλάει, Μόρα με φιλάει, Μόρα μου λέει πως τρελά με αγαπάει...#football_songs
    5. Τσαρτα...τη καρδια κ το μυαλο μου...Τσαρτα...την ψυχη και το κορμι μου...Τσαρτα...Τσαρτα... #football_songs
    6. Μη με κοιταζεις Ροτσα μουδιασμενο #football_songs
    7. Γυαλίζει ο Essien της μηχανής τα δυο ποδάρια Ο Cech λαδώνει στην ανάγκη το τιμόνι Με ένα φτερό ξορκίζει ο Totti τη μαλάρια #football_songs
    8. Μετά απο βουτιά: μα εγω δε ζω γονατιστός είμαι του Καραγκούνη ο γιός #football_songs
    9. Ντρογκμπα να βρεχει,Πεπε χιονιζει ο ερωτας σου με συγκλονιζει #football_songs
    10. Δεν ταιριάζετε σου Λετο. #football_songs
    11. Δε σου κάνω τον Ράγιος, αααααχ αμαρτήσα! #football_songs
    12. Ο Πέτρος Μίχος,ο Γιόχαν Κρόιφ κι ο Φραντς Μπεκενμπάουερ σε φάμπρικα δούλευαν φτιάχνοντας τανκς #football_songs
    13. Tάτση, Τάτση I wanna feel your body....Your heart beat next to mine #football_songs
    14. Νάνι Νάνι το παιδί μας Νάνι..... #football_songs
    15. Θέλω μες στα δυο της Μάτα να κοιτάζω #football_songs
    16. Τοτσέ ρω θα ρθεις μια μέρα να με ξαναδείς. #football_songs
    17. Κείνο που με τρώει κείνο που με σώζει είναι π’ ονειρεύομαι Σάντος καραγκιόζη #football_songs
    18. Μπαλοτέλι Μπαλοτέλι Μπαλοτέλι, κάλπικε ντουνιά σ’ έμαθα εντέλει δε με ρίχνεις πια. #football_songs
    19. Αγρίτη μ' είπες μια βραδιά #football_songs dlvr.it/3hmB2G
    20. Ανρί είναι η αγάπη αμαρτία θα βγω να το φωνάξω με Μαυρία #football_songs
    21. Πού να βρω ένα.. Φιλακούρη #football_songs
    22. Χαμένο Ζιουλί με φωνάζουν Μελίσση γιατί δεν γυρίζω το βράδυ στο Πίτι...#football_songs
    23. Δεν είσαι Ετο'ο, δεν υπάρχεις πια μες στη ζωή μου #football_songs
    24. Άκου βρε φίλε να δεις τι κρίμα στα δάκρυά της έπεσα θύμα καρδιά δεν είχε στα στήθια μέσα ήτανε ψεύτρα δεν είχε Ορτέγκα #football_songs
      1. Εσύ Σισέ η αιτία που υποφέρω. Γιατί με άφησες με Τοτσέ το δυστυχή. #football_songs
      2. Θα βγαίνω Καπίνο και λόγο δεν θα δίνω #football_songs
      3. Θα θελα να ΄σουν eto'o #football_songs
      4. Ζουέλα να με τελειώσεις, μόνο εσύ μπορείς... #football_songs
      5. Δέλλα μου, είναι ακίνδυνη η τρέλα μου... #football_songs
      6. Όσο υπάρχει το "Σ' αγαπάω, Γήττα" τι να μας πουν τα άλλα #football_songs
      7. τρέχει, τρέχει, τρέχει ο Μολό, τρέχει, τρέχει, τρέχει ο Μολό στ'αυλάκι #football_songs
      8. Ανρί είναι η αγάπη αμαρτία θα βγω να το φωνάξω με Μαυρία #football_songs
      9. Θα φύγω και θα με Zidane και θα παραπονιέσαι! #football_songs
      10. Έλα Απόλλωνα Δέλλα, πάρε τη λύρα Μαλλούς και παίξε μόνο Ντρασένα, παίξε, παίξε, παίξεεε στου Αιγαίου Τουλούζ #football_songs
      11. Και Zambrotta ανδριωμενη, χαιρε ω χαιρε ελευθερια #football_songs
      12. Μπαρτσα μπαρτσα πλούτσα #football_songs
      13. "Γεια σου ρε Αλεφαντε, είσαι παλικάρι" #football_songs”, #inception
      14. Mirallas δεν ειναι απαραιτητο..Mirallas θα φυγω σ'ενα τεταρτο.. #football_songs
      15. Μη μου μιλάς για Batistuta για Alen Zires και Kakouta...#football_songs
      16. Μπαλοτέλεις να πεθάνω; Ντεν έχω να σου ντώσω παλάτια και λεφτά Εσύ αν έχεις πλούτη εγκώ έχω καρδιά #football_songs
      17. Θα Figo και θα με Zidane και θα παραποNesta, για το Cocu που μου Kanu, Forlan και Iniesta...#football_songs
      18. Παραμυθιαζομαι.Ξερω πολυ καλα τι θα Ανρι #football_songs
      19. ΑλαφΟύζο όταν πιεις γίνεσαι ευθύς βάζελος δικτάτορας, Θεός και κοσμοκράτορας #football_songs
      20. Ετσι, έτσι σε θέλω σκισμένο τζιν με μπότες και (Φάμπιο) Καπέλο. #football_songs
      21. Σαβιόλα για σένα απόψε μιλάνε, όπου κοιτάξω η δική σου σκιά... #football_songs
      22. Τι Λίπι, τι φταίει και η καρδιά μου κλαίει #football_songs
      23. Ώρα να πηγαίνω, δεν έχω Μεσι πια εδω. #football_songs
      24. ΣΟ ΣΟ ΣΟ ΣΟ ΣΟΣΟ ΣΟΣΟ ΣΟΣΟΣΟ ΣΟΣΟΣΟΣΟΣΟ ...ΠΩΣ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΤΑ ΚΑΓΚΕΛΙΑ #football_songs
        1. Καράμπελα, περπατάμε Καράμπελα, κι όλα είν' ακατάλληλα για να σμίξουμε πάλι... #football_songs
        2. Τζαβέλα πάλι απόψε μια φορά, δεν υπάρχει στην αγάπη διαφορά #football_songs
        3. eto δε πιάνουν οι κατάρες δε πιάνουν οι ευχές #football_songs
        4. "Mία είναι η ουσία, δεν υπάρχει Πάμπλο Γκαρσία" contra.gr/Columns/Papara… #football_songs
        5. Αν ηταν ηλιος και φεγγαρι, Μεγιε μελε μεγιε μελε, το νου δε θα μου ειχε παρει, ο Τραορε ο Τραορε... #football_songs
        6. Μη με κοιταζεις Ροτσα μουδιασμενο #football_songs
        7. Σαν δυο σταγόνες Plessis #football_songs
        8. Μετά απο βουτιά: μα εγω δε ζω γονατιστός είμαι του Καραγκούνη ο γιός #football_songs
        9. Ετό σε θέλω καρδιά μου Ετο σε θέλω καρδιά μου ήρθε η ώρα να φανείς Σκιλασί #football_songs
        10. Ντρογκμπα να βρεχει,Πεπε χιονιζει ο ερωτας σου με συγκλονιζει #football_songs
        11. Γυαλίζει ο Essien της μηχανής τα δυο ποδάρια Ο Cech λαδώνει στην ανάγκη το τιμόνι Με ένα φτερό ξορκίζει ο Totti τη μαλάρια #football_songs
        12. Τώρα μου μιλάει τώρα με φιλάει τώρα μου λέει πως τρελά με αγαπάει .... τα άστρα όλα μου τάζει την ζωή μ μαλάζει μαρτσέλο #football_songs
        13. Καντονά Καντονά, θα σε κλέψω μια βραδιά.. #football_songs
        14. #football_songs Πίρλο και μεθώ, ωχ αμάν μέρα νύχτα τραγουδώ
        15. Τσαρτα...τη καρδια κ το μυαλο μου...Τσαρτα...την ψυχη και το κορμι μου...Τσαρτα...Τσαρτα... #football_songs
        16. #football_songs Lavezzi γιατι περιεργα την ειδα
        17. Σ αγαΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ όπου κ αν πάω σ αγαΠΑΟΚ ΠΑΟΚ ΠΑΟΚ πια δεν μπορώ #football_songs
        18. Καραγκουνης παει στη βρυση τη Βαρελα να γεμισει #football_songs
        19. Eto θα γυρίζεις eto θα σαι πάντα eto δεν θ’ αντέχεις εσύ πουθενά Θα πεθαίνεις eto καθε νύχτα eto... #football_songs
        20. Άντε καρδιά μου κι άσπρο πάτο καιρός να πάμε Σαραβάκο #football_songs
        21. Τώρα μου μιλάει τώρα με φιλάει τώρα μου λέει πως τρελά με αγαπάει .... τα άστρα όλα μου τάζει την ζωή μ μαλάζει μαρτσέλο #football_songs

Δεν υπάρχουν σχόλια: