Μια σειρά από κλασικά πόστερ της Ντίσνεϊ επανασχεδιάζονται αλλάζουν
τίτλους για να φιλοξενηθούν στο χιουμοριστικό site ΤheFW με στόχο να
αποκαλύψουν τις «ενοχλητικές αλήθειες πίσω από τη ζαχαρένια επιφάνεια
των κλασικών καρτούν».
Η Σταχτοπούτα για παράδειγμα οφείλει να παραδεχτεί ότι κερδίζει την καρδιά του πρίγκιπα όταν πετάει τα κουρέλια και φοράει την υψηλή ραπτική της νονάς - νεράϊδας, τα λαμπερά κοσμήματα, φτιάχνει τα μαλλιά και το μακιγιάζ της και μεταμορφώνεται σε πριγκίπισσα. Συμπέρασμα; Το make over λύνει τα προβλήματα.
Σε άλλη γειτονιά της Ντίσνεϊ η Πεντάμορφη αγκαλιάζει τρυφερά το Τέρας της σε μια εικόνα που παρομοιάζεται με το «σύνδρομο της Στοκχόλμης», μια ψυχολογική διαταραχή που περιέγραφε τη συναισθηματική σχέση που ανέπτυξαν οι όμηροι σε ληστεία τράπεζας στη σουηδική πρωτεύουσα με τους εγκληματίες οι οποίοι τους κρατούσαν αιχμάλωτους. Ο όρος στην περίπτωση του παραμυθιού χρησιμοποιείται για να περιγράψει την αλλόκοτη σχέση των δυο ηρώων με την Πεντάμορφη να στέκεται «τυφλή» μπροστά στην εικόνα του Τέρατος που την κρατά παγιδευμένη στον πύργο του.
Στην «πειραγμένη» αφίσα της «Παναγίας των Παρισίων» η έμφαση δίνεται στην πικρή αλήθεια ότι ο καλός δεν κερδίζει το κορίτσι (και η Εσμεράλδα διαλέγει τον όμορφο λοχαγό Φοίβο από τον Κουασιμόδο, παρόλο που στην ιστορία δεν υπάρχει happy end για κανέναν) ενώ η «Μικρή Γοργόνα», αν και αστραφτερή ηρωίδα της Ντίσνεϊ, αναγκάζεται να παραδεχτεί ότι δεν απέχει από το μέσο όρο των γυναικών, αφού δεν κάνει τίποτα άλλο από το να προσπαθεί να αλλάξει τον εαυτό της για έναν άνδρα.
Τέλος οι δημιουργικοί χιουμορίστες του site βρίσκουν αναλογίες στην πλοκή του «Βασιλιά των Λιονταριών» με το σεξπιρικό Άμλετ. Ακόμα κι αν δε συμφωνείτε, οι αλήθειες στα επανασχεδιασμένα πότερ, εκτός από άβολες για τους χαρακτήρες των παραμυθιών είναι κι έξυπνα παρουσιασμένες.
Η Σταχτοπούτα για παράδειγμα οφείλει να παραδεχτεί ότι κερδίζει την καρδιά του πρίγκιπα όταν πετάει τα κουρέλια και φοράει την υψηλή ραπτική της νονάς - νεράϊδας, τα λαμπερά κοσμήματα, φτιάχνει τα μαλλιά και το μακιγιάζ της και μεταμορφώνεται σε πριγκίπισσα. Συμπέρασμα; Το make over λύνει τα προβλήματα.
Σε άλλη γειτονιά της Ντίσνεϊ η Πεντάμορφη αγκαλιάζει τρυφερά το Τέρας της σε μια εικόνα που παρομοιάζεται με το «σύνδρομο της Στοκχόλμης», μια ψυχολογική διαταραχή που περιέγραφε τη συναισθηματική σχέση που ανέπτυξαν οι όμηροι σε ληστεία τράπεζας στη σουηδική πρωτεύουσα με τους εγκληματίες οι οποίοι τους κρατούσαν αιχμάλωτους. Ο όρος στην περίπτωση του παραμυθιού χρησιμοποιείται για να περιγράψει την αλλόκοτη σχέση των δυο ηρώων με την Πεντάμορφη να στέκεται «τυφλή» μπροστά στην εικόνα του Τέρατος που την κρατά παγιδευμένη στον πύργο του.
Στην «πειραγμένη» αφίσα της «Παναγίας των Παρισίων» η έμφαση δίνεται στην πικρή αλήθεια ότι ο καλός δεν κερδίζει το κορίτσι (και η Εσμεράλδα διαλέγει τον όμορφο λοχαγό Φοίβο από τον Κουασιμόδο, παρόλο που στην ιστορία δεν υπάρχει happy end για κανέναν) ενώ η «Μικρή Γοργόνα», αν και αστραφτερή ηρωίδα της Ντίσνεϊ, αναγκάζεται να παραδεχτεί ότι δεν απέχει από το μέσο όρο των γυναικών, αφού δεν κάνει τίποτα άλλο από το να προσπαθεί να αλλάξει τον εαυτό της για έναν άνδρα.
Τέλος οι δημιουργικοί χιουμορίστες του site βρίσκουν αναλογίες στην πλοκή του «Βασιλιά των Λιονταριών» με το σεξπιρικό Άμλετ. Ακόμα κι αν δε συμφωνείτε, οι αλήθειες στα επανασχεδιασμένα πότερ, εκτός από άβολες για τους χαρακτήρες των παραμυθιών είναι κι έξυπνα παρουσιασμένες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου