Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

Neymar : ''Παραλίγο να μείνω σε αναπηρικό καροτσάκι''

Με δάκρυα στα μάτια ο Νεϊμάρ δηλώνει ότι δεν ντρέπεται να πει πως ήταν μέλος της ομάδας του 7-1, συγχωρεί τον Σούνινγκα κι αναφέρει πως αν το χτύπημα ήταν 2 εκατοστά πιο κάτω, θα μπορούσε να μείνει ανάπηρος!

Ο μεγάλος άτυχος της Σελεσάο στο Μουντιάλ δεν ήταν άλλος από τον άσο της Μπαρτσελόνα, που βγήκε... νοκ άουτ από τη γονατιά του Σούνιγκα. Σε μία συγκλονιστική συνέντευξη Τύπου, ο Νεϊμάρ μίλησε για το 7-1 από τη Γερμανία, αναφέρθηκε φυσικά στον σοβαρό τραυματισμό του λέγοντας πως δεν ήταν... φυσιολογικό το χτύπημα του Κολομβιανού και τόνισε ότι ο Μέσι αξίζει να πάρει το Παγκόσμιο Κύπελλο!

Αρχικά ο 22χρονος σταρ μίλησε για τη συντριβή του ημιτελικού, λέγοντας πως:  «Θέλω τόσο πολύ να δω ξανά τους συμπαίκτες μου. Σίγουρα η κατάστασή μου είναι άσχημη, αλλά με κάνει χαρούμενο που μπορώ τουλάχιστον να περπατάω. Ξεκινήσαμε μαζί και θα τελειώσουμε όλοι μαζί. Η ήττα απ’ την Γερμανία ήταν ιστορική, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα αποχωρήσουμε απ’ το τουρνουά με κατεβασμένο κεφάλι. Έτσι είναι ο αθλητισμός, ελπίζω να χαμογελάσουμε σύντομα. Ήταν ένα μπλάκ-άουτ με την Γερμανία, είναι εύκολο πάντα να μιλάμε στο τέλος των αγώνων. Δεν ντρέπομαι να πω ότι ήμουν στην ομάδα του 7-1. Είμαι περήφανος που έπαιξα στο πλάι του Τιάγκο Σίλβα, του Φρεντ και των υπολοίπων».

Σχετικά με το χτύπημα από τον Σούνιγκα, είπε ότι: «Είναι μια απ’ τις πιο άσχημες εβδομάδες της ζωής μου. Δεν θα μπορούσα να φανταστώ χειρότερη. Θα μάθω από αυτό, ο Θεός ξέρει τα πάντα, θα πρέπει να υπήρχε λόγος που συνέβη ό,τι συνέβη. Δεν δέχομαι πως ήταν φυσιολογικό το χτύπημα του Σουνίγκα. Όλοι το ξέρουν αυτό. Ο τρόπος που ήρθε από πίσω, δεν μπορούσα να αμυνθώ. Ο Θεός με βοήθησε... Αν ήταν δύο εκατοστά πιο κάτω, θα ήμουν σε αναπηρικό καροτσάκι τώρα. Με πήρε τηλέφωνο την επόμενη μέρα και μου ζήτησε συγνώμη. Δεν κρατώ κακία, του εύχομαι ό,τι καλύτερο».

Όσο για τον τελικό του Μουντιάλ: «Εύχομαι και στις δύο ομάδες καλή τύχη. Νομίζω πως ο Μέσι αξίζει τον τίτλο. Είναι φίλος μου και συμπαίκτης μου στην Μπαρτσελόνα, θα είμαι μαζί του και με τον Μασεράνο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια: