Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τρίτη 3 Ιουνίου 2014

Απίστευτο βίντεο : Αεροσκάφος παραλίγο να προσγειωθεί πάνω σε άνθρωπο σε παραλία

Εκείνος απολάμβανε τον ήλιο ξαπλωμένος στην καυτή άμμο. Ξαφνικά, ένοιωσε κάτι να περνάει από πάνω του.

Ξυστά από πάνω του. Δεν ήταν πουλί, δεν ήταν τηλεκατευθυνόμενο ελικόπτερο, δεν ήταν μπάλα του βόλεϊ. Ήταν ένα μονοκινητήριο αεροπλάνο.

Το περιστατικό σημειώθηκε στην παραλία του Heligoland, ένα νησάκι στη βόρεια Γερμανία και το βίντεο που κάνει τον γύρο του κόσμου, δόθηκε στη δημοσιότητα από την Bild.
Σύμφωνα με μάρτυρες το αεροπλάνο πέρασε ξυστά από την πλάτη του λουόμενου και έπεσε πάνω σε ένα φράχτη. Τα πλάνα άλλωστε, είναι ενδεικτικά. Το μικρό αεροπλάνο ήταν τύπου Piper PA-28-181 Archer II.

Ο 52χρονος πιλότος, Juergen Drucker, όταν είδε το βίντεο, έγραψε στην Bild επιστολή η οποία επισυνάπτεται στο βίντεο:

"Ήμουν εγώ ο πιλότος. Και οφείλω να ζητήσω πρώτα συγνώμη στον κύριο και να παραδεχθώ ότι δεν ήταν και ένα από τα μεγαλύτερα επιτεύγματα μου στο πιλοτήριο. Ελπίζω η Ομοσπονδία να μου επιτρέψει να κρατήσω το δίπλωμα και την άδεια μου".

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: