Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Δευτέρα 12 Μαΐου 2014

Αυτή θα είναι η μεταγραφική βόμβα του καλοκαιριού

Ένας ποδοσφαιριστής που έχει γράψει με χρυσά γράμματα το όνομα του στο παγκόσμιο ποδόσφαιρο, έχει μείνει ελεύθερος και φήμες υποστηρίζουν πως μπορεί να αποτελέσει στόχο ακόμα και για ελληνικές ομάδες, με πρώτο όνομα αυτό

του Ολυμπιακού στο προσκήνιο.

Ο λόγος για τον Αλεσάντρο Ντελ Πιέρο , ο οποίος γνωστοποίησε μέσω της προσωπικής του σελίδας πως αποχωρεί από τη Sidney FC :

«Αυστραλία, η ώρα έφτασε. Η περιπέτεια μου με την Σίδνεϊ ετοιμάζεται να ολοκληρωθεί, και, αν και με στεναχωρεί, επειδή πέρασα υπέροχα εδώ, έχω γνωστοποιήσει την απόφαση μου στον σύλλογο. Είμαι ευγνώμων για αυτά τα δυο χρόνια και για το αίτημα του συλλόγου να παραμείνω και θα είμαι χαρούμενος με εκείνον να εξερευνήσω νέες ευκαιρίες και να συνεχίσουμε την σχέση μας.
Δεν ήταν εύκολη επιλογή, γιατί η ζωή μου μέσα και έξω από το γήπεδο ήταν φανταστική. Εγώ και η οικογένεια μου απολαύσαμε αυτά τα δυο υπέροχα χρόνια. Η Αυστραλία θα μείνει για πάντα στις καρδιές μας», είναι απόσπασμα από την δήλωση του Ντελ Πιέρο στο site του.

Όπως αναφέρει ο Ντελ Πιέρο ο σύλλογος του έχει προτείνει να μείνει στην ομάδα με κάποιο άλλο ρόλο, όμως ο ίδιος θέλει να παραμείνει τουλάχιστον ένα ακόμα χρόνο στην αγωνιστική δράση.

Μπορεί να υπάρχουν πολλά σενάρια που θέλουν ομάδες από την Αμερική και την Μέση Ανατολή να ενδιαφέρονται για τον Ιταλό παγκόσμιο πρωταθλητή του 2006, αλλά πληροφορίες από τον κοντινό του κύκλο τονίζουν πως εκείνος θέλει να κρεμάσει τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια σε πρωτάθλημα της Ευρώπης.

Ο Ολυμπιακός έχει μάθει τους οπαδούς του σε μεταγραφές μεγάλων ονομάτων τα τελευταία χρόνια και έτσι μια πιθανή έλευση του πρώην άσου της Γιουβέντους στον Πειραϊκό σύλλογο, δεν είναι άπιαστο όνειρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: