Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Το sex tape της Κατερίνας Στικούδη (video)

Η Κατερίνα Στικούδη μίλησε στον Θέμη Γεωργαντά και μεταξύ άλλων παραδέχτηκε ότι έχει καταγράψει σε βίντεο προσωπικές στιγμές με τον σύντροφό της.

«Έχω κάνει sex tape στο παρελθόν!» παραδέχτηκε η γνωστή τραγουδίστρια, ενώ συμπλήρωσε: «Δεν υπάρχει πια όμως! Μαζί με τον χωρισμό, έφυγε και το tape».

Μετά από λίγες μέρες , βρέθηκε καλεσμένη στην εκπομπή «Μίλα» και μίλησε στην Τατιάνα Στεφανίδου για τη συμμετοχή της στο «Dancing With the Stars», τους fans και τους haters, ενώ ξεκαθάρισε τη θέση της σχετικά με τη δήλωση που έκανε , ότι έχει γυρίσει sex tape με σύντροφό της.

«Δεν φανταζόμουν ότι θα γίνει όλο αυτό, σε καμία περίπτωση. Ήμουν αποφασισμένη να είμαι ειλικρινής, γιατί ήταν και το φορμάτ της εκπομπής τέτοιο, σαν να είσαι σε ένα εξομολογητήριο. Ήταν τολμηρή και η ερώτηση και η απάντηση. Εγώ το είδα πολύ χαλαρά, δεν το είδα σαν κάτι κακό.Νομίζω ότι πρέπει να περνάμε καλά στη ζωή μας. Προβληματιζόμαστε με όλα τα άλλα καθημερινά, στον έρωτα δεν πρέπει να βάζουμε ταμπού», ξεκαθάρισε η γνωστή τραγουδίστρια, ενώ πρόσθεσε: «Έγινε πολλή φασαρία για το τίποτα.Οι αντιδράσεις προκλήθηκαν, μάλλον, επειδή δεν έχω προβάλλει ποτέ την προσωπική μου ζωή, ούτε στα περιοδικά ούτε και μιλάω γι' αυτά. Από όταν ξεκίνησα έχω αυτήν την «θέση», οπότε αυτό ίσως να σόκαρε, ότι ήταν ένα προσωπικό δεδομένο», είπε σχετικά με την πολυσυζητημένη δήλωσή της η τραγουδίστρια.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: