Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013

Αποφθέγματα του Τζον Λένον

«Ζωή είναι ό,τι συμβαίνει σε σένα ενώ είσαι απασχολημένος κάνοντας άλλα σχέδια».

«Ο χρόνος που σου αρέσει να σπαταλάς, δεν είναι σπατάλη».

«Υπάρχουν δύο βασικές κινητήριες δυνάμεις: ο φόβος και η αγάπη. Όταν φοβόμαστε, φρενάρουμε τη ζωή. Όταν είμαστε ερωτευμένοι, είμαστε ανοιχτοί σε ότι να προσφέρει η ζωή με πάθος και ενθουσιασμό. Πρέπει να μάθουμε να αγαπάμε τον εαυτό μας πρώτα, με τα καλά και τα κακά μας».

«Πιστεύω στο οτιδήποτε μέχρι να διαψευσθεί. Έτσι, πιστεύω σε νεράιδες, σε μύθους, σε δράκους. Υπάρχουν όλα, ακόμα κι αν είναι στο μυαλό. Ποιος μπορεί να πει ότι τα όνειρα και οι εφιάλτες δεν είναι τόσο πραγματικότητα;»

«Μετρήστε την ηλικία σας με φίλους, όχι με χρόνια. Μετρήστε τη ζωή σας με χαμόγελα, όχι με δάκρυα».

«Ένα όνειρο που ονειρεύεσαι μόνος είναι μόνο ένα όνειρο. Ένα όνειρο που ονειρεύεσαι μαζί με κάποιον άλλο είναι πραγματικότητα. »

«Αν όλοι απαιτούσαν ειρήνη αντί για μια άλλη τηλεόραση, τότε θα υπήρχε ειρήνη».

«Αν κάποιος νομίζει ότι η ειρήνη και η αγάπη είναι απλά κλισέ που έπρεπε να είχαν μείνει πίσω στη δεκαετία του '60, αυτό είναι πρόβλημα. Η ειρήνη και η αγάπη είναι αιώνια. »

«Όταν ήμουν 5 χρονών, η μητέρα μου μου έλεγε πάντα ότι η ευτυχία ήταν το κλειδί για τη ζωή. Όταν πήγα στο σχολείο, με ρώτησαν τι ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω. Έγραψα «Ευτυχισμένος». Μου είπαν ότι δεν κατάλαβα την ερώτηση, και τους είπα ότι δεν κατανοούν τη ζωή.»

«Πιστεύω στον Θεό, αλλά όχι ως ένα πράγμα, όχι ως ένα γέρο στον ουρανό. Πιστεύω ότι αυτό που ονομάζουμε Θεό είναι κάτι που βρίσκεται μέσα σε όλους μας. Πιστεύω ότι αυτό που είπαν ο Ιησούς και ο Μωάμεθ και ο Βούδας και όλοι οι άλλοι ήταν σωστό. Οι μεταφράσεις είναι που έχουν πάει στραβά.»

«Πόλεμος έχει τελειώσει...  Αν το θέλετε.»

Όταν ήμουν 5 ετών, η μητέρα μου πάντα μου έλεγε πως η ευτυχία είναι το κλειδί της ζωής. Όταν πήγα στο σχολείο, με ρώτησαν τι θα ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω.
Έγραψα «ευτυχισμένος».
Μου είπαν ότι δεν κατάλαβα την εργασία και εγώ τους είπα ότι δεν κατάλαβαν τη ζωή.

Τζον Λένον

Δεν υπάρχουν σχόλια: