Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σάββατο 18 Μαΐου 2013

Η Έλενα Παπαβασιλείου με μαγιό (photo)

Η Έλενα Παπαβασιλείου φωτογραφήθηκε με μαγιό και μίλησε σε νέο τεύχος περιοδικού για την προσωπική της ζωή και την περίοδο μοναξιάς που βίωσε πρόσφατα.

«Υπήρξε μια περίοδος που ήμουν κλεισμένη στον εαυτό μου και δεν είχα καμία διάθεση να γνωρίσω κανέναν άνθρωπο» εξομολογήθηκε η σέξι παρουσιάστρια, αποκαλύπτοντας: «Και αυτόν τον χειμώνα συνέβη. Όταν δεν δούλευα αρκετά, ειδικά την εποχή μετά το Dancing With The Stars, προτιμούσα να κάθομαι στο σπίτι ή να βλέπω τους φίλους μου. Δεν ήμουν ανοιχτή σε μια γνωριμία. Τώρα πια με βρίσκετε σε μια πολύ καλή φάση, αισιόδοξη και χαρούμενη. Νομίζω ότι βοηθά και λίγο ο ήλιος. Είμαι πραγματικά ήρεμη και καλά».


Η Έλενα Παπαβασιλείου, όμως, νιώθει έτοιμη να ερωτευτεί; «Δεν έχω αυτήν την αγωνία. Την έχω βιώσει, βέβαια, στο παρελθόν. Σκεφτόμουν ότι “δεν μ' αρέσει να είμαι μόνη μου”. Ο έρωτας τα κάνει όλα πιο όμορφα. Όταν είμαι ερωτευμένη, η ζωή είναι πιο ωραία. Αλλά αυτό δεν προγραμματίζεται. Όταν είναι να έρθει, θα συμβεί. Αυτό που έχει αξία είναι να το αισθανθείς έντονα» παραδέχτηκε, ενώ τόνισε: «Δεν ερωτεύομαι εύκολα, αλλά όταν συμβαίνει είναι δυνατά! Έχω ερωτευτεί παράφορα».

Τέλος, η Έλενα Παπαβασιλείου μίλησε για τα δημοσιεύματα που ήθελαν τη σχέση της με την καλή της φίλη, Κατερίνα Καινούργιου, να έχει ψυχραθεί - ο φωτογραφικός φακός την είχε εντοπίσει δεκάδες φορές μαζί, όχι όμως τον τελευταίο καιρό: «Λέγονται βλακείες. Τις προάλλες πήγαμε για φαγητό με την Κατερίνα. Έχουμε άψογες σχέσεις. Οι ανθρώπινες σχέσεις δεν φαίνομαι με το πόσες φορές θα παμε για καφέ. Ήμαρτον» ήταν η κατηγορηματική της απάντηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: