Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Αποφθέγματα - Ναπολέων Βοναπάρτης

«Ένωση για τη λαϊκή σωτηρία, ένωση, αν θέλουμε να μείνουμε έθνος ανεξάρτητο.»

«Η ζωή είναι σπαρμένη με τόσους σκοπέλους και είναι ίσως η πηγή τόσων κακών, που ο θάνατος δεν είναι το μεγαλύτερο απ' όλα.»

«Η ικανότητα μένει άχρηστη δίχως ευκαιρία.»

«Η ωραιότερη απ' όλες τις γυναίκες είναι αυτή που έτυχε εμείς να αγαπήσουμε.»


«Μια ωραία γυναίκα αρέσει στα μάτια, μια καλή γυναίκα αρέσει στην καρδιά. Η μία είναι ένα στολίδι, η άλλη ένας θησαυρός.»

«Ο άνθρωπος δεν είναι παρά ένα ζώο πιο τέλειο απ' όλα τ' άλλα και που κρίνει καλύτερα.»

«Ο πόλεμος δεν είναι τίποτε άλλο από έργο βάρβαρων ανθρώπων που μ' αυτόν επιδιώκουν να υποδουλώσουν άλλους ανθρώπους.»

«Τι είναι ο θρόνος; Ένα κομμάτι χρυσωμένο ξύλο, σκεπασμένο με βελούδο. Εγώ είμαι το κράτος, εγώ μόνο είμαι εδώ ο αντιπρόσωπος του λαού. Η Γαλλία έχει περισσότερη ανάγκη από μένα, απ' ότι εγώ τη Γαλλία.»

«Υπάρχουν συκοφαντίες, όπου και η αγνότητα χάνει το θάρρος της.»

Δεν υπάρχουν σχόλια: