Social Icons

twitterfacebookgoogle plusemail
Θα μεταφερθείτε στη νέα μας σελίδα σε

Δευτερόλεπτα

Παρασκευή, 20 Ιανουαρίου 2012

Eκκεντρικότητες των σταρ τραγουδιστών επί σκηνής...

Ο τίτλος του «σταρ» απενοχοποιεί τις κινήσεις πολλών τραγουδιστών. Γι’ αυτό και άλλος βρίζει τους θεατές ή τα θεία, άλλος εκφράζει τις κοινωνικοπολιτικές του ανησυχίες και άλλος οδηγείται σε παρανοϊκές πράξεις.

Aπό την δεκαετία του ογδόντα μέχρι και σήμερα τον Όσμπορν τον συνοδεύει μια τρομερή του πράξη από το παρελθόν. Αυτή που προέκυψε όταν κατά τη διάρκεια συναυλίας του αποφάσισε να κόψει με τα δόντια του το κεφάλι μιας νυχτερίδας. Ανάλογες υπερβολές του Όζι επιβεβαιώνονται στην αυτοβιογραφία του «Είμαι ο Οζι» που κυκλοφορεί και στα ελληνικά.

Τη δεκαετία του ‘90, σοκ προκάλεσε και η φήμη ότι ο Μέριλιν Μάνσον, ο άνθρωπος που έχει χρησιμοποιήσει την αμερικανική σημαία ως χαρτί υγείας ως μέρος του σόου του και έχει βρίσει ιερά και όσια, προτού ξεκινήσει κάποια από τις συναυλίες του πετούσε στους φαν του κουτάβια και τους ζητούσε να τα σκοτώσουν. Κάτι αντίστοιχο είχε κυκλοφορήσει και για τον Αλις Κούπερ, μόνο που στη θέση των σκυλιών ήταν γατάκια και κοτόπουλα. Ο τελευταίος έχει παραδεχτεί ότι το 1969 σε ένα από τα πρώτα του μεγάλα σόου στο Στάδιο Βάρσιτι στο Τορόντο συνέβη ένα περίεργο περιστατικό με κότα, γεγονός που είχε σοκάρει μεταξύ άλλων και τον Τζον Λένον.

«Το αστείο ήταν ότι δεν το είχαμε σχεδιάσει. Στο σόου μας είχαμε φτερά, είχαμε μαξιλάρια και φυσίγγια. Και τότε κάποιος από το κοινό πέταξε ένα κοτόπουλο πάνω στη σκηνή. Κι επειδή είμαι από το Ντιτρόιτ και δεν γνωρίζω από φάρμες, σκέφτηκα ότι αφού έχει φτερά και πούπουλα, πετάει. Και το πέταξα πίσω προς το κοινό. Και το κοινό το έκανε κομμάτια. Την επόμενη ημέρα έγραφαν ότι σκότωνα και αποκεφάλιζα κοτόπουλα στη σκηνή» είχε διευκρινίσει ο Κούπερ σε συνέντευξή του χρόνια αργότερα και συγκεκριμένα το 1991, σε εκπομπή στο CNN.

Λιγότερο ανατριχιαστική, αλλά επικίνδυνη ωστόσο ήταν και η κίνηση του Τζέρι Λι Λιούις, την ώρα που ερμήνευε το «Γκρέιτ Μπολς Οφ Φάιερ», να βάλει φωτιά στο πιάνο του. Αυτό λέγεται πως ο καλλιτέχνης το έκανε στην πραγματικότητα τη δεκαετία του ‘50, αλλά δεν έχει εξακριβωθεί σε ποιο απ’ όλα τα σόου του συνέβη. Και τα ακραία περιστατικά πάνω στη σκηνή δεν είναι «ατού» μόνο των καλλιτεχνών αυτού του είδους. Δηλαδή τα βρισίματα, οι συλλήψεις ή το «στριπτίζ» δεν ταξιδεύουν το μυαλό μας μόνο στην περίοδο των Ρόλινγκ Στόουνς, που προκαλούσαν λιποθυμίες στους πολυάριθμους θαυμαστές τους ή σε εκείνη που τα μέλη των Ντορς περίμεναν να δουν τι το ακραίο θα έκανε ο «φτιαγμένος» Τζιμ Μόρισον, για να προκαλέσει αστυνομικούς και κοινό.

Κι αυτό διότι φημολογείται ότι ακόμη και η Λέιντι Γκάγκα σκέφτεται να μην επαναπαυτεί στο εκκεντρικό της ντύσιμο από ωμό κρέας κ.ά., για να βρίσκεται στην επικαιρότητα, αλλά να προχωρήσει και στη χρήση πτωμάτων επί σκηνής. Η 24χρονη τραγουδίστρια λέγεται πως μελετά κάτι τέτοιο σε συνεργασία με τον Γερμανό Γκάνθερ φον Χάγκενς, που είναι γνωστός για τις πλαστικοποιήσεις πτωμάτων με μια μέθοδο που εφηύρε ο ίδιος. Η Λέιντι έχει δηλώσει ανοιχτά πως θαυμάζει τη δουλειά του. Και κάτι τέτοιο φυσικά θα προκαλέσει περισσότερο από το ξαφνικό παθιασμένο φιλί που είχε δώσει μπροστά στο κοινό των Αμερικανικών Μουσικών Βραβείων ο Ανταμ Λάμπερτ σε έναν από τους μουσικούς του, σε ένα σκηνικό με αλυσίδες και λουριά. Από τότε μέχρι και σήμερα ο Ανταμ δέχεται απειλητικά μηνύματα από το κοινό για την απρεπή συμπεριφορά του. Αντίθετα τα φιλιά που δίνει κατά καιρούς η Μαντόνα σε νεότερές της τραγουδίστριες όπως η Μπρίτνεϊ Σπίαρς και η Κριστίνα Αγκιλέρα δεν ενοχλούν τόσο. Φαίνεται πως όταν κάποιος καθιερώνεται, ό,τι και να κάνει είναι καλό.

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ
Τα στημένα ή μη επεισόδια στις συναυλίες των καλλιτεχνών είναι πολλά, ενώ κάποια από αυτά έχουν αποβεί και μοιραία. Ο μουσικός του ρυθμ εντ μπλουζ Τζόνι Ας τα Χριστούγεννα του 1954, στη διάρκεια ενός μίνι διαλείμματος συναυλίας του στο Χιούστον του Τέξας άρχισε να παίζει με ένα όπλο το οποίο νομίζοντας ότι είναι ασφαλισμένο, το έβαλε στο κεφάλι του και λέγοντας στους γύρω του «κοιτάξτε δεν είναι οπλισμένο», πάτησε τη σκανδάλη και αυτό εκπυρσοκρότησε. Λέγεται πως ήταν μεθυσμένος γι’ αυτό και δεν κατάλαβε το τραγικό λάθος που έκανε. Το 1972 ο Σκοτσέζος κιθαρίστας Λέσλι Χάρβεϊ, ο οποίος είχε περιοδεύσει με την μπάντα «Καρτούν» ως σαπόρτ στους «Λεντ Ζέπελιν», σκοτώθηκε στη διάρκεια συναυλίας του στην Ουαλία, γιατί έπιασε ένα ακάλυπτο καλώδιο μικροφώνου με βρεγμένα χέρια και έπαθε ηλεκτροπληξία.

Δεν υπάρχουν σχόλια: